SCHUBERTH C5
A felnyitható sisakok új generációja: 20.000 mérnöki munkaóra, 2000 tesztelt sisak és több mint 400 órányi valós teszttúra eredménye a SCHUBERTH 2022-es újdonsága.
A C5 a legfejlettebb modell a márka kínálatában, amely a legszigorúbb ECE-R 22.06 szabvány előírásait is teljesíti. P/J dupla homologizációval rendelkezik, vagyis nyitott állvédővel is biztonságos viselet.
Szénszál erősítésű kompozit héja két méretben készül és a szabadalmaztatott DFP eljárásnak köszönhetően rendkívül ellenálló. Tömege az elérhető méretektől (XS-3XL) függően csak 1640-1790 gramm.
Belső EPS héja a hatékony ütéselnyelés és a nagyobb kényelem érdekében két különböző sűrűségű anyagból készül.
INDIVIDUAL béléshuzata varrásmentes és személyre igazítható a márkaképviseleten keresztül elérhető, eltérő fejformákhoz való alternatív béléselemekkel.
Szellőzőrendszere cserélhető szűrővel ellátott dupla belépőnyílást kapott az állvédőn.
Pleximechanikája memóriafunkciós, így bármilyen pozícióban legyen nyitva, az állvédő fel- majd lehajtása után a korábbi helyére áll vissza. Beépített napszemüvege új fejlesztésű V-lock mechanikával működik és a legszigorúbb ECE-R 22.06 szabvány előírásainak megfelelően holttérmentes kilátást biztosít.
Az új fejlesztésű nyakpárnának köszönhetően a SCHUBERTH C5 rendkívül csendes: naked bike-on is csak 85 DbA zaj érzékelhető benne 100 km/órás sebesség mellett.
Állszíja megakadályozza, hogy baleset során a sisak lefordulhasson a fejről (Anti Roll Off System – A.R.O.S.).
Annak érdekében, hogy ne szorítsa a nyakat, az elhelyezését is újratervezték.
Kommunikációs rendszer fogadására előkészítették, három beépített antennával (FM-rádió, Bluetooth, Intercom) és HD hangszórókkal hagyja el a gyártósort.
Így néhány mozdulattal üzembe helyezhető a Plug and Play rendszerű opciós modulok és a HD BOOM mikrofon behelyezésével.
A gyári SC2 kommunikáció a legújabb Sena 50 alapú Mesh rendszer, amely kezelőfelülete Bluetooth-szal vezérli a működést.
Az ECE-R 22.06 szabvány előírásai szerint a SCHUBERTH C5 homologizációja természetesen telepített kommunikációs rendszerrel zajlott.
A passzív biztonság növelése érdekében a hátsó spoiler, a nyakpárna és a plexinyílás pereme is fényvisszaverő felületet kapott, hogy a láthatóság zárt és felhajtott állvédővel is a lehető legjobb legyen.