Garanciális ügyintézésre csak és kizárólag gyártásból eredendő hibával (rejtett hiba, varrás vagy anyaghiba) veszünk át termékeket!
Nem tudjuk elfogadni az elhasználódott vagy a nem rendeltetésszerűen használt terméket, vagy a használatból eredő kopást reklamációra. Forgalmazóként a gyártó irányelveit követjük, így csak a gyártó által elfogadott termékeket tudjuk vásárlóinknak kicserélni.

Garanciális feltételek és ügyintézés menete:

  • Csak gyártásból eredendő hibával veszünk át terméket
  • Vállajuk, hogy a lehető leghamarabb hozzákezdünk a termék hibafeltárásához
  • A feltárt, beazonosított problémát jelezzük a termék gyártója vagy a gyártója által meghatározott képviselője felé
  • Amennyiben lehetséges, a javítást helyben elvégezzük
  • indokolt esetben a vásárlóval történt előzetes egyeztetést követően továbbítjuk a gyártó felé a terméket
  • Minden esetben csak gyári előírásoknak megfelelő javításokat végzünk az ehhez kapcsolódó átfutási idő alatt
  • A javítás vagy a gyártótól való visszaérkezést követően a lehető leghamarabb értesítjük a termék tulajdonosát az átvétel lehetőségéről
  • A javítás állapotáról minden esetben érdeklődésre tájékoztatást adunk
  • Kappa, Wunderlich termékek – be- vagy felszerelendő alkatrészek esetén a garancia csak a szakszervíz által kiállított szerelési nyilatkozattal együtt érvényes.

Garanciális ügyintézéshez szükséges dokumentumok:

1. vásárlást igazoló dokumentum, számla, nyugta (vagy annak másolata),

2. a termékhez tartozó jótállási jegy,

3. kommunikáció esetén a termék azonosítóját, gyártási számát tartalmazó gyári doboz.

Ha a jótállási jegyre ráírtak vagy módosították, akkor a jótállási jegy érvénytelen!

Amennyiben a termék hibája nem felel meg a garanciális feltételeknek akkor nem tudjuk átvenni, de ilyenkor is felajánljuk a vásárlónak, hogy felvesszük a kapcsolatot a gyártóval és útmutatást kérünk a további teendők érdekében. Ilyen esetekben is elkészítjük a dokumentációt (e-mail, fénykép – 1 teljes kép a termékről, egy problémafeltáró kép – közeli és 1 termékazonosítót tartalmazó kép), de sosem tartjuk magunknál a terméket amíg nem kapjuk meg a gyártó válaszát és nem egyeztettünk a vásárlóval a javítás időtartamáról és felmerülő költségéről.