Fizetési lehetőségek, szállítási módok

Személyes átvétel: készpénzben vagy bankkártyával a Szolgáltató üzlethelységében 1134 Budapest, Lehel utca 17/b-c történő átvételkor, a rendelés leadásától számított 5 munkanapon belül. Az áru átvételekor történő fizetés választása esetén a Felhasználó a Szolgáltató üzlethelységében fizeti meg a termék vételárát készpénzben vagy bankkártyával.

Készpénzes fizetésre csak magyar forintban (HUF) van lehetőség, vállalkozások esetén készpénzes fizetés 1.500.000 forintig lehetséges. Amennyiben a vásárló 5 munkanapon belül nem veszi át személyesen a terméket, rendelése automatikusan törlésre kerül.

Fizetés bankkártyával: a megrendelési folyamat során azonnal tud fizetni, így a fizetést feldolgozó szolgáltató fizetési felületére kerül átirányításra, ahol bankkártya-adatait megadja, majd véglegesíti a Megrendelést.

Bankkártyája adatainak megadásával a vásárló megerősíti, hogy a bankkártyás fizetési módról előzetesen tájékoztatást kapott és elfogadta ezen fizetési módra vonatkozó jelen feltételeket.
A Szolgáltató nem tárolja a vásárlók bankkártya-adatait, azok szolgáltató számára nem elérhetők és nem kerülnek továbbításra. Ezen fizetési mód a CIB Bank Zrt (székhely: H-1027 Budapest, Medve utca 4-14) által működtetett és biztosított. Vásárló az adatai CIB Bank Zrt általi kezeléséhez a bankkártyás fizetési mód elfogadásával hozzájárul.
A vásárló felel a Saját fiókjába történő belépésért, annak adott esetben történő automatikussá tételéért és a belépéshez szükséges jelszó meghatározásáért, megadásáért, valamint annak harmadik személy részére történő esetleges továbbításáért, hozzáférhetővé tételéért. Az ezekből eredő mindennemű felelősség az Ügyfelet terheli. A Saját fiókból leadott megrendelésért és az ahhoz kapcsolódó mindennemű, ügyféloldali tevékenységért a Saját fiók tulajdonosa felel, az EuroMotor Kft e-tekintetben felelősségét kizárja.

Szállítási költség

A szállítási díj DPD futárszolgálat 2.590 (kiszállítás 2-3 munkanap), MPL kiszállítás esetén 1.990 forint (4-6 munkanap).

Felhasználó e-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. Amennyiben e visszaigazolás Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül Felhasználóhoz nem érkezik meg, Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül.

A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag tartalmazza. Felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt a Szolgáltató nem fogad el!