Az EuroMotor Kft-t Kertész-Pósch Zsolt alapította 1998-ban, aki a BMW akkori magyarországi importőrénél volt motorkerékpár üzletág vezető. 14 éves kora óta szenvedélyesen motorozik, így az ott töltött 4 év nagy hatással volt rá, hiszen igényes, prémium minőségű motoros kiegészítőkkel foglalkozhatott. A cégalapítást követően ismerősi körben elkezdődött a motoros ruházat beszerzése.

Már majdnem 20 éve annak, hogy 2000-ben megállapodott a SCHUBERTH magyarországi forgalmazásáról, de ezeknek a termékeknek az értékesítését még egy autós bolt leválasztott sarkából bonyolította le. Miután 2001 őszén bővült a portfólió a Diadora motoros ruházatával és csizmáival, elengedhetetlenné vált egy önálló üzlethelység, amely 2002 elején meg is nyitott a Lehel térnél. Nem sokkal ezután Zsolt húga, Tímea is betársult az üzletbe, így családi vállalkozássá nőtte ki magát az akkor még Euro-Motor Bt. néven futó cég. Ez után szinte évről évre egy-egy márkával bővült a kínálat: 2002-ben a Kappa, 2003-ban a Spyke, majd 2004-ben a Wunderlich BMW-s kiegészítőkkel foglalkozó márka, később, 2014-ben pedig a Kappából kinövő Hevik. A megnövekedett kollekció miatt 2005-ben Zsolt nagy fába vágta fejszéjét, mert az addigi bérleményből saját üzlethelységbe költözött az EuroMotor. Igaz, csak 500 méterrel arrébb, a jelenlegi helyére, a Lehel utca 17/B-C-be.

Ekkoriban már külföldi, motoros márkák is megkeresték a céget. Jó példa erre a Nolan, X-lite és N-Com termékek forgalmazása, ami később kibővült a Grex márkával is, így a Nolangroup teljes terméklistájának a hazai importőrévé válhatott az EuroMotor. Időközben a Diadora motoros termékeinek megszűnése indokolta, hogy egy új, prémium kategóriájú márkát vegyen fel a kínálatába: így került a polcokra 2010-ben a TCX. A TCX konkurenseként is emlegetett, nívós, motoros márka, az Alpinestars, Tímea saját vállalkozásánál, az EuroMotor testvércégénél, a MotoStarnál kapott helyet. 2018 elején a prémium szegmens egyik Magyarországon kevéssé ismert, ám óriási tradícióval rendelkező, amerikai márkájával is sikerült leszerződni, így a BELL sisakok is megjelentek az üzletben.

Mint minden vállalkozásnál, az EuroMotornál is voltak nehezebb időszakok. Nem volt ám mindig minden fenékig tejfel: a 21. század meghatározó tendenciáját követve a cég is elkezdett elektromos motorkerékpárokat forgalmazni, de a magyar piac számára talán túl korán jött az ötlet, így a Kumpan electric márka nem robbant be a köztudatba. Ráadásul 2007-2008-ban, amikor a magyarországi új motorkerékpár eladás egyik évről a másikra közel 80%-ot esett, a cég kizárólag a prémium kategóriájú termékek és az ezt igénylő ügyfélkörnek köszönhetően tudott talpon maradni.

A recesszió lecsöndesedett és 2010-ben két szintessé bővült az üzlet, megnyílt a régóta várt bukósisak, és sisakkommunikációs bemutatóterem. A motoros bukósisakok terén a még professzionálisabb kiszolgálás indokolta, hogy az EuroMotor komolyabb szinten foglalkozzon bukósisakok szervizével és kommunikációs rendszerek karbantartásával.

„Cégünk hírnevét öregbítő elismeréseket és pozitív visszajelzéseket mindenképpen szeretnénk tovább vinni, az esetleges negatívumokat pedig ki kell küszöbölni, ahogy eddig is. Rendkívül fontos a kialakult stabilitás szinten tartása, hogy megőrizhessük és tökéletesíthessük két évtized munkásságát.” Kertész-Pósch Zsolt